-
چند نکته در خصوص در کسب و کارهای اینترنتی
پنجشنبه 27 آذر 1393 18:39
در عصر ارتباطات امروز نباید اینترنت این گنج بزرگ را دست کم بگیریم امروزه دیگه لازم نیست مثل چندین سال پیش ما یک مغازه داشته باشیم تا بتوانیم یک فروشنده به حساب بیاییم و به سودهای کوچک آن بسنده کنیم . کسب در آمد از اینترنت اصول خاصی دارد نه این که هر کسی که وارد اینترنت شد با چند تا کلیک و کار کردن با چند تا سایت کسب...
-
سه اشتباه رایج در کسب و کارهای اینترنتی
دوشنبه 24 آذر 1393 00:16
دلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است . همچنین دیدگاه های اشتباه رایج باعث می شود، وقت و هزینه ما به سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم . ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت می پردازیم . اشتباه 1 داشتن محصول مناسب و تبلیغ آن در اینترنت بسیاری از...
-
معرفی کتاب و دانلود کتاب : خلق مدل کسب و کار
چهارشنبه 21 آبان 1393 17:10
برای دانلود این کتاب مفید کافیست بروی عکس کتاب کلیک کنید :
-
بازاریابی با ایمیل : اثربخش ولی با ریسک بالا
شنبه 26 مهر 1393 15:01
یکی از اولین روشهای بازاریابی پس از ورود اینترنت به کسب و کارها ، بازاریابی از طریق نامه های الکترونیکی بود . اما امروز استفاده از این روش ، ریسک بالایی دارد و استفاده نادرست از آن میتواند به به عنوان ارسال هرزنامه تلقی شود . باید بدانیم به چه کسانی در چه زمانی و برای چه محصولی باید ایمیل بزنیم . شرکتها برای رهایی از...
-
بازاریابی همراه یا بازاریابی از طریق تلفن همراه !
شنبه 26 مهر 1393 14:59
بسیاری فکر میکنند بازاریابی همراه، معادل بازاریابی ازطریق تلفنهای همراه و اس ام اس است . اما مفهوم بازاریابی همراه بسیار وسیع تراست . با ظهور تلفنهای هوشمند و تجیهزات قابل حمل مانند نوت بوکها و تبلتها و ارایه سرویس های مکان محور مانند GPS فصل جدیدی در تجارت و بازاریابی الکترونیکی آغاز شد که بر اساس موقعیت جغرافیایی...
-
بازاریابی با موتورهای جستجو : مزیت رقابتی در قرن 21
شنبه 26 مهر 1393 14:54
اصطلاح بازاریابی با موتورهای جستجو یا SEM ،اولین بار توسط دنی سولیوان در سال 2001 مطرح شد . البته یکسال قبل از آن یعنی در سال 2000 شرکت گوگل برای اولین بار با ارایه برنامه Google ad words به شرکتها این اجازه را داده بود که با ارایه مبلغی ، رتبه وب سایت را افزایش دهد . شرکتهای غیر معروفی در سال 1998 بازاریابی پرداختنی...
-
درآمد از طریق "همکاری در فروش" affiliate marketing
شنبه 26 مهر 1393 14:52
نوعی دیگری از بازاریابی استفاده از خود مشتریان و آحاد جامعه است با تفاوت اینکه در این بازاریابی انگیزه اصلی ایشان دریافت حق الزحمه ( حق کمیسیون) از شرکت میباشد . به عبارت دیگر یک شرکت محصولات خود را بدون واسطه می فروشد و مشتری ها پس از خرید می توانند برای این محصولات بازاریابی کنند و بر اساس آن حق الزحمه دریافت کنند....
-
همه چیز درباره پی پال paypal
شنبه 26 مهر 1393 14:42
همانگونه که از نام آن پیداست ، پی پل یا پرداخت دوستانه نوعی واسطه در تراکنشهای مالی در محیط اینترنت است . از پیدایش تجارت الکترونیکی از اوایل دهه 90 تا به امروز ، عدم اعتماد و اطمینان بن خریدار و فروشنده یک پاشنه آشیل در داد و ستدهای وب بوده است . در تجارت غیر اینترنتی هم فروشنده و هم خریدار یکدیگر را می بینند و در...